Tilaus, toimitus ja maksaminen

Pidätämme oikeuden muuttaa ostotiedoissa olevia hintoja sekä laskutusehtoja.

Tilaaminen

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassa koska sinulle parhaiten sopii tai soittamalla asiakaspalveluun 02- 21 22 200, arkisin kello 8-17. Saat tuotteesi nopeasti, pääsääntönä on että jos tilauksesi on meillä ennen puoltapäivää (ma-pe), lähtee se meiltä myös samana päivänä ja on usein Sinulla jo seuraavana arkipäivänä. Valitsemasi kuljetustapa ja/tai asuinpaikkakuntasi vaikuttavat kuitenkin rahdin kulkuun. Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti Matkahuollon kautta, voit valita tilauksesi perille asti toimitettuna tai voit noutaa sen lähimmästä matkahuollon toimipisteestä. 

Toimitustavat

Toimitustavan voit valita itse mahdollisuuksien mukaan. Toimitamme lähetykset pääsääntöisesti Matkahuollon kautta. Lavalähetykset kuljetetaan erikseen, toimitusaika n. 3-4 arkipäivää. Toimitamme yli 310 € (alv0%) tilaukset rahtivapaasti! Ei koskea lavalähetystä!

  • Matkahuolto jakopaketti 15,20 € alv 0 %.
  • Matkahuolto Lähellä/Bussi-paketti 10,00 € alv 0 %.
  • Lavalähetys 115,00 € alv 0%
  • Lavalähetys sisäänkannolla 185,00 € alv 0%.

Matkahuolto Jakopaketteja toimitetaan arkisin 8-16 välisenä aikana! Vakuutamme tuotteet puolestasi, vakuutus on 0,50% laskun loppusummasta, vakuutusmaksu lisätään rahtikuluihin automaattisesti verkkokauppatilauksissa!

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

Voimme tehdä muutoksia tilaukseesi, jos sitä ei olla ehditty käsittelemään. Ota mahdollisimman nopeasti yhteyttä asiakaspalveluumme niin voimme tehdä mahdollisuuksien mukaan muutoksia! Asiakaspalvelu palvelee arkisin 8-17 välisenä aikana numerosta 02- 21 22 200.

Miten maksan tilaukseni?

Vakioasiakkaamme voi saada tilauksensa laskulla, silloin maksuaika on 14 päivää. Verkkokaupassa voit valita kolmen erin maksutavan väliltä. Meillä on käytössä verkkopankkimaksut, Hoitolatukku lasku sekä Arvaton AfterPay-palvelu. Arvaton AfterPay-maksutapa vain verkkokauppatilauksiin! Verkkokauppatilauksen maksuehdot alla:

Arvato AfterPay:

Tarjoamme Arvato Financen kanssa mahdollisuuden maksaa korkeintaan 3000 euron ostokset toimituksen jälkeisellä laskulla. Laskutuslisä on 0 euroa eikä siitä peritä korkoa. Maksuaikaa on 14 päivää. Lasku lähetetään sähköpostiisi. Laskulla ostaminen edellyttää, että olet yli 18-vuotias, sinulla on vakituinen väestörekisterin mukainen toimitusosoite Suomessa, ja luottotietosi ovat kunnossa. Mikäli laskun loppusumma ylittää 50 euroa, sinulla on myös mahdollisuus valita maksaa laskun osissa.

Arvaton henkilötietojen käsittely
Ostaessasi laskulla tulee Arvato Finance (Gothia Oy:n aputoiminimi) käsittelemään henkilötietojasi rekisterinpitäjän ominaisuudessa. Henkilötietoja käsitellään esimerkiksi sopimuksen täytäntöönpanossa sekä tunnistamisen ja luottotarkastuksen toteutuksen yhteydessä ulkoisten ja sisäisten tietokantojen kautta. Tarkempia tietoja Arvaton henkilötietojen käsittelystä ja oikeuksistasi tietojenkäsittelyn yhteydessä löydät osoitteesta: [linkki]

Mikäli haluat lisätietoja arvato AfterPay-laskuun liittyen, ole yhteydessä arvato Financen asiakaspalveluun numerossa: (+358) 0207 229 462

Tarkat ehdot löytyvät linkistä:    AfterPay luottoehdot 

http://www.afterpay.fi/sv-fi/vakiomuotoiset-eurooppalaiset-kuluttajaluottotiedot

 


 

Korttimaksu: 
Kun valitset maksun tiedot- sivulla Verkkopankki (Suomen Verkkomaksut, Paytrail) vaihtoehdon sinut ohjataan palveluun, josta voit valita tarjolla olevista maksutavoista sinulle sopivan. Maksun jälkeen sinut ohjataan takaisin verkkokauppaan.

Hoitolatukku lasku: 

 Tarjoamme kanta-asiakkaillemme Hoitolatukun omaa 14pv netto laskua, joka toimitetaan lähetyksen mukana. Verkkokauppa tarjoaa sinulle mahdolliset maksutavat kassalla. Hoitolatukun lasku- vaihtoehtoon ei lisätä erillistä laskutuslisää! Asiakkaille jolla on maksuhäiriöitä, emme voi myöntää laskua, vaan asiakas maksaa tilauksensa etukäteen verkkopankissa. Opiskelijoille emme voi myöntää Hoitolatukun laskua, vaan opiskelijat maksavat tilauksensa etukäteen verkkopankissa tai he voivat valita AfterPay- laskun/osamaksun. Lue lisää yllä!

Voiko tilauksen tehdä puhelimitse tai sähköpostilla?

Asiakaspalvelu palvelee teitä arkisin kello 8-17 ja voit tehdä tilauksesi myös puhelimitse, puh. 02- 21 22 200 tai lähettämällä tilauksesi s-postilla info@hoitolatukku.fiToivomme kuitenkin että tilauksia tehdessäsi olet merkinnyt tuotenumerot muistiin!

TILAUS- kaavakkeen löydät verkkokauppaan kirjautuneena oikeasta yläreunasta. Tilauskaavakkeella teet nopeasti tilauksen meille jos sinulla on tilausnumerot tiedossa. Tilaus toimitetaan kuten muut tilaukset, ei pikalähetyksinä.Tilauskaavake ei ilmoita mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on varastosta loppu. Asiakaspalvelijamme on sinuun yhteydessä mikäli tilauksessa on jotain epäselvää! 

Tavaraa saa palauttaa vain Hoitolatukku Logistiikan Oy:n suostumuksella. Tuotteen tulee olla alkuperäispakkauksessa ja palauttaja (=lähettäjä) maksaa rahdin. Huom! Joidenkin tuotteiden palautusosoitteena voi olla maahantuoja, joten älä palauta tuotteita automaattisesti Hoitolatukkuun!