Urheilu

Urheilu

Jalkojen kipeytymisen ei tarvitse olla esteenä liikkumiselle, sillä vaihtoehtoja jalan eri alueiden keventämiseen, tukemiseen, hankaukseen ja kovettumien ehkäisyyn on runsaasti. Geelikevennystuotteet ovat helppokäyttöisiä ja antavat nopeasti helpostusta. Iholle tulevat tuotteet lisäksi hoitavat, kosteuttavat ja pehmentävät jalkojen ihoa. 

Kunnon jalkineet ovat tietenkin A ja O, mutta aina sekään ei yksistään riitä. Lenkkikengässä saattaa esim. varvas hangata toiseen ja aiheuttaa ihon rikkoutumisen. Geelisuojalla joka puetaan varpaan päälle, ehkäiset helposti ja edullisesti kyseisen vaivan, jolloin lenkkeily tuntuu taas miellyttävältä.

Kokeile esim. nilkkasuojaa mikäli esim. luistin tai mono hankaa kehräsluita. Kosteuttava kantapäänsuoja on erittäin tehokas iskunvaimentaja urheilujalkineessa.

Kenkään asetettavissa pohjallisissa tulee huomioida että kengässä on tilaa, nykyajan urheilujalkineet ovat kehittyneet ja monissa malleissa on iskunvaimennus esim. kantapään alueella otettu huomioon jolloin ylimääräinen pohjallinen ei välttämättä mahdu jalkineeseen.

Mikäli sinulle on syntynyt rakkulaa tai hankausta esim. kantapään alueelle, voit hoitaa vaivaa esim. ohuella geeliarkilla, josta voit leikata sopivan kokoisen palan ja kiinnittää rakkulan/hankauman päälle joustoteipillä. Geeliarkki keventää ja helpottaa kipua välittömästi. Katso ohjeet täältä!

Tuotteet 1-10 / 13

Laskeva
/ sivu

Sivu:
  1. 1
  2. 2

Tuotteet 1-10 / 13

Laskeva
/ sivu

Sivu:
  1. 1
  2. 2